Wish I could shut my playboy mouth



Just nu pumpar GaGa ur högtalarna och hon är så bra.
Har alla plattorna nu och det är så många låtar.
Precis vad jag behövde.

Jag har klippt mig.
Rätt mycket.
Kortare än någonsin nästan.
En lång page typ.
Och så har jag köpt ett nytt läppstift.
Chockrosa.
Jag gillar det.




Helgen har bestått av hemmafester och en romantisk kväll med Mickan.
Middag och balett blev jag bjuden på - himla fint.
Jag är sugen på att gå ut och klubba.
Hoppas nästa vecka innehåller några bra utgångar.


Jag börjar bli nervös, spänd, glad och rädd inför hösten.
Lämna Stockholm.
Som jag verkligen har börjat älska detta år.
För nu har det gått ett år sen studenten.
Jag har "bara" varit hemma.
Men jag gillar det här livet så mycket.
Sova halva dagarna, fika, jobba, gå ut.
Vaken om natten och drömmer på dagen.
Jag har växt eller liksom hittat mig själv mer.
Blivit min egen.
Gjort precis vad jag har känt för.
Men så här slapp kan man nog inte vara hela livet.
Jag tror det kommer bli fett i Lund i höst.

Förresten skulle jag behöva lite boktips?



Just dance




Kommentarer
Postat av: Han

nöjd med håret? >.<



*likes your post :D

2011-05-30 @ 02:01:34
Postat av: M

Jaa jag känner mig väldigt nöjd faktiskt :) lägger nog upp någon bild snart, har du snaggat dig nu?

2011-05-30 @ 14:31:44
Postat av: mick

du är fett snygg! snart blir det romantiskt på djurgården också :)

2011-05-30 @ 15:25:27
Postat av: M

Du kan vara snygg!! :D

2011-05-30 @ 20:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0