Pyjamasbyxor



Idag är verkligen en sån där dag då jag ville gå till jobbet i pyjamasbyxor.
Eller helst stanna hemma i pyjamas hela dagen.
Men det blev långklänning och jobb ändå.



Idag har jag min första lediga kväll på länge.
Eller nej i lördags var jag ju ledig och var på Ebbas tjugoårsfest.
Det var spårat och fett.
Drinking game i källaren, shots med erik, folk lyfte varandra, promenad i natten.
Popcorn och bullar till fyllekäk innan vi trängde in oss en för mycket i en bil mot alvik.

Ikväll ska jag träffa Jessica och kolla på skräckfilm i hennes källare.
Imorgon blir det blackan.
Först lunch med Adam och Oskar och sen musikalen på kvällen!
Det som suger nu fram tills den tjugofemte är att jag är pank.
Jag kan inte göra något.
Men på fredag är det personalfest med ica, jippie gratis mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0