Let's play a lovegame



Förra veckan blev det plötsligt sommar och shortspremiär.
Anledningen till att bloggningen har avstanat är att jag inte sitter vid datorn längre.
Eftersom jag har en iphone gör jag liksom allt på den.
Men tydligen jobbar blogg.se med att ta fram en app.
Det skulle underlätta.

Jag har sen senast sagt hejdå till min pojkvän och jag grät mer än vanligt.
Det var jobbigare än vanligt.
Nu hade han ju varit hemma i tre veckor och vi hade det så bra och kunde ses mycket.
Nu ses vi inte förrän i juni.

Sen har jag jobbat också, är mitt uppe i en period med jobb nitton dagar i sträck.
Men det behövs för jag är helt pank nu.
Och det suger.
För jag vill verkligen leva och ha roligt.
Visst man kan göra gratissaker men ändå.

Jag har börjat träna också.
Eller det hade jag kanske börjat med, men det blev ett uppehåll där.
Men nu springer jag aba-loppet tre gånger i veckan.
Det känns jättebra och det är så underbart att springa den sträckan när det är fint väder.
Och jag gillar att känna igen mig så det har maniskt övergått i att jag knappt kan springa någon annanstans.

Igår registrerade jag mig som blodgivare och idag ser min arm ut som en knarkares.
Om en månad får jag svar på om jag får ge eller inte.

Nej nu ska jag hoppa i träningskläderna för ytterliggare ett varv.



Hold me and love me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0