He ate my heart


Ligger i sängen, lyssnar på Home och tänker på dig.
Tar upp mobilen, skriver, nej vänta och suddar allt.
Jaha vad har hänt på facebook då?
Nehe och inget mejl heller.
Kanske ska jag bara kolla på gossip girl.

Idag, jobb, somna i solen i humlegården, jobba igen.
Igår, lunch med pappa vid vattnet i alvik, fajtas med en jättegeting, springa abaloppet.
Ont i vaderna, högerfoten domnade bort, ett missat samtal, skynda in i duschen och måla mig.
Öl och cider i sommarstockholm på Rival på Mariatorget med Otto.
Personalfest på ica, nio personer.
Rosé, stela repliker, god mat och efterrätt.
Taxi till Gröna Lund.
Påfyllning i baren, femkamp, ett litet vattenkrig, popexpressen full och nya bergochdalbanan.
Färja till slussen, skumpa på Eken.
Inte bara en flaska, fyra.
Och helt plötsligt kommer chefen in med en bricka tequilashots.

Vänta på tunnelbanan.
Hässelby str. 14 min.
Jag ville ha sällskap och typ minus två cosmos.

Nu spelas Mannen i den vita hatten.
Och idag var en dålig dag.



Det är så skönt att bara kunna slänga på sig ett slappt linne och shorts.
Nej nu blir det gossip girl och sen sova.



He ate my brain.


Kommentarer
Postat av: Han

Mannen i den vita hatten.. först och främst. <3!



2. Hur kan jag inte läst bloggen på så länge? Du verkar fett van med stockholms livet nu!



Hakuna matata! hänger värsta fett i augusti (Y)

2011-05-22 @ 04:57:36
Postat av: M

Jaa vi måste hänga sönder när du kommer hem!!

2011-05-22 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0