Come to the dark side, we have cookies





Detta hemmabygge fick Ebba i tjugoårspresent av mig.
Gamla koppar och fat fick bli ett kakfat.
Gick hur lätt som helst att göra själv.
Allt som behövdes var lite superlim.
Och ett pysselhumör.

När jag letade reda på porslinet på Stadsmissionen och Myrorna insåg jag vad mycket fint det finns.
Det enda som är synd är att dom snyggaste kopparna är minimala.
Men kanske man kan hitta några fina att dricka kaffe i.
Man kan hitta hur billigt porslin som helst.
Studenttips!

Do you think about me now and then?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är fett impad madde! En sån där vill jag också göra :)

2011-06-20 @ 15:57:13
Postat av: Anonym

sa mickan

2011-06-21 @ 15:28:40
Postat av: ebba

sjukt värd present av en sjukt värd vän! :)

2011-07-02 @ 15:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0