Tvåsamheten



Tvåsamhet är fan det finaste som finns.
Och då menar jag inte bara med sin partner utan även vänskapsmässigt.
Att kunna vara två.
Det är så fint att vara två.
Det blir så nära hjärtat då.
Två ögonpar i tomhet.
Tystnaden och konversationerna.
Ord från en person till en annan.
Jag älskar att vara två.
Trots att det ibland kan ta emot innan - man oroar sig för att det kan bli stelt.
Men även om det blir stelt så är det fint.
I alla fall om man är vänner.

Det är så himla underbart att gå från gängnivå till tvåsamhet.
Alltså när man börjar se personerna en och en.
Och skapa egna relationer på riktigt.
Vissa personer är man två med från början men med dom allra flesta är man flera.

Idag var vi två.
Vi gick en promenad jag och min hjärtas val.
Vi stannade och kramades och det bara bubblade av kärlek.
Det är så fint att vi fortfarande är så mysigt kära efter snart fyra år tillsammans.
Att man kan utvecklas och växa så tillsammans med någon.
Och utan att växa ifrån.
Vi tittade på stjärnorna och andades rök.
Imorgon är vi inte två längre.




La sagrada familia - jag vill upprepa resan till Barcelona.
Vi hade så roligt och det var så fint att vara vi tre igen!



Kommentarer
Postat av: Nitas Design

Hej skulle jag kunna få göra en design åt dig, grattis såklart!

2011-01-14 @ 21:37:56
URL: http://nitasdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni får komma tillbaka! förresten så berättade tjejerna att dom tyckte om er där efter att vi träffade dom på lördan. :)

2011-01-15 @ 17:45:01
Postat av: Madde

Åh vad fint, vi pratade nyss om att vi gillar dom - dom är roliga!

2011-01-15 @ 19:55:42
Postat av: mickan

Jag gillade vår tvåsamhet idag :)

2011-01-15 @ 19:59:46
Postat av: M

Jag gillade vår tvåsamhet ikväll också.

Det är så underbart att vara med dig mickan!

2011-01-16 @ 01:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0