Söndag


Cha cha bloggen!

Jag är sämst på att uppdatera!
Förlåt.

Idag kommer jag ha jobbat tre timmar men få lön för nio.
Vi var schemalagda men det fanns ingen föreställning.
Så jag åkte hem till Molly och åt biskvikrok istället.
Sen träffade vi Karin och Sara och drack lite kaffe.
Fint nu att alla är hemma men jag får ångest över att ni åker.
Men en fet fika på onsdag i skåne!

Jag har tänkt att jag vill göra något för mig själv - bara för mig själv ingen annan.
Något som jag verkligen vill.
Jag vet inte vad dock (Olle dock är visst ett bra ord).
Jag vill göra som Oskar och bara dra iväg själv någonstans.
Men skulle det bli fett?
Jag kanske skulle känna mig ensam.
Jag vill verkligen göra något men vet inte vad - tips? någon?
Jag funderade ju ett tag på volontär och det vill jag väl egentligen fortfarande men det är så dyrt.
Kanske kan man åka någon stans och säga 'hej vill ni ha hjälp med något i utbyte av boende' men jag är en sån där som gillar att ha koll på saker i förväg.
Jag vill göra något nytt - som utvecklar mig.

Jag känner mig lite som världens tråkigaste när jag pratar med alla som bor runt om i världen och gör spännande saker.
Här är jag i Stockholm och här har jag alltid varit.

Men när jag pluggar blir det Lund i alla fall.
Låt mig komma in och jag vill bli din (jag är en vampyr).
Tänk er att ha en egen lägnehet i Lund och alla kan komma och hänga och hälsa på mig när som helst!

Nu är jag på teatern och ska snart börja jobba.

Jag måste bara berätta om nyår bara.
Det var fett!
Det var seriöst mitt bästa nyårsfirande någonsin.
Det var fina vänner, dans och en bra fylla (hej fjortis).


Nu kom Samir, foajéansvarig så hejdå bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0