För dig ska jag göra det tusen gånger om


Igår var en underbar ledig lördag.
Japp det är sant jag var helt ledig.
Dagen började med storfrukost med mamma.
Sen promenerade jag och Mickan på Drottningholm.
Det är så skönt att bara prata om allt.
Vi klappade på hästen och bakade scones.
Vi har det alltid så mysigt.

Sen hem och byta om och måla mig lite.
Molly skulle få sin julklapp av mig.
Öl och restaurangbesök på Koh Panghan.
Eftersom det var jättelång väntetid på bord så gick vi till Lilla Persien och drack öl (cider för mig såklart).
Efter tre timmar fick vi bord och det var det värt.
Det är en sån upplevelse att äta där - god mat och underbar inredning.
Vi pratade om vår resa.

3 mars till 30 mars.
Bangkok och Shanghai.
Fy fan vad jag längtar - det kommer bli fett.
Jag är så himla glad!

Vid halv ett åkte vi hem till Bromma för att avsluta kvällen med lite te hos Molly.
Men jag kom inte hem förrän halv sex imorse.
Vi hade så himla trevligt.
MaddeochMolly-tid.
Det involverade skolkataloger, skratt till tårar, prat om tårar och framtiden.
Och mycket annat.

Idag promenerade jag in till Ica för att prata om min ledighet.
Hon lät rätt så positiv vilket gjorde mig lite förvånad.
Jag trodde det var kört och jag skulle behöva sluta.
I veckan får jag besked om jag får vara ledig.
Efter det satte jag mig på Bönor och bakat med en kaffe och en bok.




Varför rinner kaffet alltid ner så där?
Alltså verkligen alltid.
Jag måste ha dåliga läppar eller något.

Sen träffade jag mamma och så åkte vi hem till min bror och hans tjej för en trevlig middag.
Nu är jag hemma och ska snart sova.
Imorgon blir det träning och HLR-kurs på teatern.



Jag är en soldat för dig.


Kommentarer
Postat av: hanny...

VA, så tidigt?? (=borta på min 20årsdag... ledsen hest)

2011-01-23 @ 21:38:29
Postat av: M

Jaa det blev liksom bäst då, men vi får fira dig både innan och efter!!!! :D

Fick du mitt sms?

2011-01-23 @ 21:39:57
Postat av: Elene:)

Fin blogg:)<3



Besök gärna min :) följa via blogglovin?:)



Klicka på min reklam med:)



Kramar

2011-01-23 @ 22:01:29
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Annica

Var middagen god? :)

2011-01-23 @ 22:47:59
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: K

ÅH VAD KUL att ni har bokat! vad glad jag blir för er! och oj, det är snart, men då hinner vi precis träffas alla ett par dar, perfekt! så himla bra du. <3

2011-01-24 @ 10:45:23
Postat av: S

Jaa jag tror jag kommer till Stockholm den 25 februari, så då hinner vi ses innan ni åker! Åh vad grymt att ni ska iväg! (jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaaks, för DEJ SKA JAG göra det TUSEN GÅNGER OM)

2011-01-24 @ 13:19:45
Postat av: Madde

Åh det bästa! Att vi alla hinner ses innan vi åker. Jag saknar er K och S. <3

2011-01-24 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0