Ett brev på papper



Jag älskar att skriva brev.
Jag skriver hur jag känner och vad jag tänker på.
Man kan också ha så roligt med sig själv där inuti brevet.
Parenteser och stora bokstäver.

Men något som är ännu bättre är att få brev.
När jag ser ett handskrivet brev på dörrmattan så springer jag fram.
Och sen sparar jag mig liksom till bästa tillfället att läsa det.
Så att jag bara ägnar mig åt brevet liksom.
Samma med mejl till nära - alltså mejl skrivna som ett brev.
Inte bara informativt utan med känslor liksom.
Då sitter jag inte direkt med teven på i bakgrunden och svarar lite halvt.
Nej jag stänger av och ägnar mig bara åt datorn och mejlet.
Okej nu kanske jag överdriver lite men nästan varje gång.



Här är bara några av dom breven jag skickade iväg igår.

Nu längtar jag tills jag får svar.
Tills dess hittar ni mig på Ica, teatern eller på gymmet.

Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Han

längtar!

2011-01-20 @ 12:58:04
Postat av: K

åhåhåh! jag instämmer, jag längtar jag med!

saknar dig.

2011-01-22 @ 14:07:41
Postat av: S

jag diggar att du har börjat uppdatera bloggen så ofta! yey! fortsätt så!

2011-01-22 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0