Att vara blond



Ibland önskar jag att jag inte vore blond.
Bara för några dagar.
"Jag är inte direkt dum."
"Man vet ju aldrig - du är ju blond."
Vid kommentarer som denna så hatar jag det.
Och jag menar hårfärgen är inte direkt något man kan gömma.
Visst man kan färga men det vill jag inte.
Det är inte det jag menar.
Bara liksom ta en paus från det där-
Dom dumma anspelningarna.
Eller typ när man är utomlands.
Visst först kanske man gillar uppmärksamheten och 'åh jag är speciell'.
Men det är rätt trist i längden.
Och så ytligt.



Nyårshåret.
Det ser rätt gult och plastigt ut.
Och jag vill bara tillägga att detta var sju på morgonen.



Lite svart, lite vitt - framför allt däremellan


Kommentarer
Postat av: S

Jag tänkte först mobba dig för nåt med lockat hår och sånt, men istället säger jag: JAG SAKNAR DEJ SJUKT MYCKET.

2011-01-15 @ 20:22:08
Postat av: M

SARA JAG SAKNAR DIG!!!!

Jag vill att du ska vara här och mobba mig!!

2011-01-16 @ 01:21:00
Postat av: Han

Var stolt! Byter med dig alla dagar i veckan!!



Hoppas du bara känner så någon gång per år (max). Vi andra är bara avundsjuka ;)

2011-01-17 @ 15:23:18
Postat av: M

Haha jag skulle lätt byta med dig!!

2011-01-17 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0