River en vacker dröm



Om sexton dagar åker vi!!
Idag åkte vi till kinesiska ambassaden för att fixa visum men vi misslyckades.
Vi kom för sent och det var för mycket folk och vi visste inte att man behövde foto.
Så nu har vi fyllt i formuläret (varför ska dom ha arbetsgivarens adress??) och ska dit igen.
Vi skulle även boka flygningen mellan bangkok och shanghai.
Men det var så krångligt.
Kinesiska hemsidor är inte direkt så uttänkta.
Vi fixar allt på torsdag.
Under allt detta teknik-krångel så fikade vi.
Två godbitar var från sockerknuten.
Varför bara ta en liksom?

Det var länge sen jag skrev.
Jag har mest jobbat alltså.



Här på espresso house i nk har jag hängt en del med en bok.
Och på bilden med en froztea.
Rätt så äckligt.
Alldeles för sött (och då är jag inte dirket känslig för söta saker).

Just nu sitter jag i kantinen på teatern och ska snart börja jobba.
Jag slutar rätt tidigt och det ska bli skönt att bara åka hem och ta det lugnt.
Imorgon ska jag träna.
Jag tänker alltid innan att jag vill gå på core och gymma.
Men jag blir så opepp när jag är där.
Jag ska försöka.
Sen jobbar jag såklart på kvällen.

I helgen kommer Felix hem och som tur är har jag bara ett jobbpass under hela helgen.
Jag vill bara krama honom hela tiden.

Nej nu ska jag jobba.

Alltid



Kommentarer
Postat av: m

<3

2011-02-15 @ 18:17:22
Postat av: moa

SOCKERKNUTEN!!! :D

2011-02-16 @ 23:25:26
Postat av: K

Madde, jag saknar dig så himla mycket.

2011-02-19 @ 10:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0