Faller jag nu går jag sönder.



Jag anlände nyss till Stockholm.
Sitter just nu på ett fik vid fridhemsplan och ska snart börja jobba på ica.
Direkt när jag klev av tåget kände jag 'fy vad tråkigt att vara tillbaka i Stockholm'.
Stockholm = mitt liv = jobb.
Eller nej nu överdriver jag, jag träffar ju fina vänner också.
Men jag är bara så trött på att jobba varenda kväll.
Och jag är så trött på att vara ifrån min pojkvän.

Vi hade det underbart i helgen och när vi skulle skiljas fick jag dödsångest.
Det är så jobbigt med distans.
Jag vill kunna träffa honom när jag vill.

Idag är det 24 dagar kvar tills jag och Molly åker.
Det kommer bli awesome!
Det känns samtidigt lite läskigt men mest spännande.

Nej nu ska jag dricka upp min apelsinjuice och byta om till mina extremt heta ica-kläder.
Jag bjuder på en outfit jag ofta har nu.



Jag gillare.
Hejdå.



Kommentarer
Postat av: mickan

Jag gillare med!

Du får ta och dissa kvällstiderna snart så man kan träffa dig!

2011-02-09 @ 12:05:32
Postat av: M

Jag vill inget hellre..

2011-02-10 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0