Det finns dagar när jag tänker mer på henne än på dig



Jag är ju alldeles för seg med det här med bloggen.
Men ibland så.

Jag och Felix hade en underbar helg men den kändes alldeles för kort.
Men på onsdag åker jag ner till honom igen.
Då ska vi dricka champagne.

Det är så roligt, jag blir som Maria Montazami varje gång.
Ni vet 'man ska vara fin inför sin man'.
Men vi pratade om det och jag tror det är viktigt (för båda då såklart!).
För om man bara slutar bry sig för att man har hittat någon var tar då det romantiska vägen?
Klart man ska kunna ha mjukisbyxor och klart man inte alltid ska fixa sig.
Men ibland och inte mindre för sin partner än för andra.
Eller jag känner i alla fall så.
Det är ju bara Felix som jag vill ska tycka att jag är snygg.
Som Beyoncé sjunger i Crazy in love "If you ain't there, ain't nobody else to impress".

Klart jag fixar till mig annars också.
Men då tänker jag att det spelar ingen roll om sminket faller lite.

Nej nu blir det inget mer för denna gång.


So come over, just be patient and don't worry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0