Samson came to my bed.


Just nu sitter jag här i fotändan på min säng.
Felix ligger på andra sidan och pluggar mekanik.
Jag försöker se proffsig ut med datorn och "skriver lite jobbmail".
Idag har vi varit i stan hela dagen.
Jag hittade en tröja för 60 kr på Cheap Mondays utförsäljning som för övrigt inte var så bra.
Väldigt rörigt och rätt fula/konstiga kläder.

Vi köpte mat från Ica och satte oss i Kungsträdgården i solen ett tag.
Sen in och shoppa vidare.
Det var mest Felix som stod för shoppingen.
Jag är så pank nu.

Sen var vi på kundkväll på The Shirt Factory där det bjöds på bubbel och snittar men jag siktade mest in mig på godisskålen.
Efter det åkte vi hem till pappa och åt middag.
Det blir så sällan att jag träffar pappa nu för tiden så det var trevligt.
Efter det laddade jag och Felix upp för en myskväll i sängen (pappa hade soffan).
Chips och dipp som vanligt men med morötter för att vi har börjat våra nya nyttigare liv.
Imorgon ska vi springa abaloppet igen var tanken.

Vi sprang det häromdagen och vi springer inte riktigt i samma tempo och det brukar bara bli jobbigt och tjafs.
Men då kom vi på den smarta lösningen att springa åt varsitt håll och mötas på mitten för en snabb svettpuss.
Det blev liksom lite som en morot då och kändes lättare att springa.
Vi taggar inför midnattsloppet, någon som ska springa?

Nej nu ska jag nog kräva att han lägger bort mekanikboken och återgår till vår myskväll.


Jag är kär.





Kommentarer
Postat av: Fredrik

Midnattsloppet it is, måste förbättra förra årets resultat ;)

2011-04-29 @ 20:18:58
Postat av: M

Jag vill komma under timmen, hoppas vi ses i folkvimlet. Och innan det också :)

2011-04-29 @ 23:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0