Onsdag


I förrgår var jag och Felix ute.
Vi började hemma hos mig med bubbel, smirnoff och cider (märks det vem som bestämde dryck?).
Vid tio åkte vi in till staden och begav oss till Café Opera.
Så här såg jag ut:


När vi kommer dit uppträder The Poodles och jag tror dom valde fel lokal för sin releasespelning.
Det var inte rätt publik direkt.
Men några verkade ändå ha kommit för att se dom.
Jag och Felix gjorde en deal.
Om han shotar med mig så dricker jag en öl med honom.
Och så blev det, fy vad jobbigt det är att dricka öl.
Inte bara att det är äckligt utan det tar liksom stopp av typ mättnad.
Nej tacka vet jag cider drinkar vin och shots.


Dålig bild tagen med min iphone men ändå.
Om ni undrar varför Felix ser så liten ut är det för att jag hade mina monsterklackar på mig.
Vi var väl där i några timmar men det blev liksom aldrig något drag.
Vi blev fulla och gick till Collage, kollade på kön och bestämde oss för att åka hem istället.
Hur kul som helst att gå ut med sin pojkvän.
I alla fall med en så bra kille som Felix.


Nej nu är det alldeles för bra väder för att sitta inne och blogga!



Kommentarer
Postat av: "F"

Jag var väl inte så full...? Du var ju klart vingligare ;)

2011-05-03 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0