Love etc






Nytt i badrumsskåpet!
Love etc från the body shop - den doftar jättegott.
Jag gillar att ha doft lotions för jag gillar inte att dofta för mycket av parfym.
Jag kan bli så känslig för lukter.
Jag kan inte vara på gymmet om någon har parfym bredvid mig.
Samma också om jag tog parfym på mig på morgonen och tränar senare den dagen.
Eller nu senast har det jobbigaste varit på ica med kunder som nyss har rökt.
Jag måste hålla andan.

Men i alla fall nu doftar jag kärlek och jag tänker på Ebba för hon brukar ha den.
Kanske därför jag gillar den.



I love you like the stars above



Kommentarer
Postat av: e

men du är ju för fin! :)



nu har jag hittat tillbaka lite, man måste ju uppdatera sig någon gång ibland! :)

2011-04-25 @ 20:07:01
Postat av: M

Haha vad kul att du läste just det här inlägget då! Puss!

2011-04-25 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0