Kungsträdgården


Idag har jag jobbat tre timmar och sen haft hål i tre timmar och nu ska jag jobba tre timmar till.
Det bästa är att jag får betalt under dom där tre lidega timmarna.
Så idag när jag shoppade och satt i kungsträdgården och läste bok så fick jag betalt.
Bättre jobb får man ju leta efter.

Nu ska jag alldeles strax börja jobba igen.
Men helst hade jag nog sett Utrensning som jag har biljetter till.
Eller helst av allt hade jag nog varit med nära och kära på farmor och farfars land.
Ute i solen.



Men jag fick nöja mig med det här denna påskafton.
Förhoppningsvis ska jag träffa felix när jag slutar vid nio ikväll.
Imorgon och måndag är jag helt ledig hör och häpna.

Förresten så invigde jag säsongens vita converse idag och jag försökte räkna ihop det, det är nog mitt fjärde par eller nej femte.
Men dom senaste var i alla fall mest värda, skönare och billigare.
265 yaun i Kina alltså 265 kronor.
Fatta här kostar dom liksom 699.
Det får helt enkelt bli en resa till kina varje gång jag behöver nya converse.
Eller?

Nu måste jag jobba, chefen kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0