I'm still an animal


Jag har förgäves försökt blogga från min iphone men jag fattar inte hur man gör/det går inte.
Jag tänkte bli mer av en sån där tråkig bloggare eller sånt som jag gillar att läsa i och för sig.
Lite mer Dagens outfit och sånt töntigt.
Här kommer därför gårdagens outfit:



Det är så himla skönt att ha tröjor instoppade i byxorna (om det inte korvar sig förstås).
Tänk er detta med kanske tio-femton namn fast-tejpade.
Jag och Mickan var taggade på facebook.
Vi var på Adam och Davids skiva som hade temat Övertaggat.
Vi drack shots, dansade och hängde med nittiotvåor.
Det tog närmare två timmar att komma hem men chokladbollen tillsammans med min kusin Jocke på sleven gjorde fan att det var värt det.

Men nu har jag druckit alldeles för mycket på för få dagar.
Lördag, måndag, tisdag och torsdag.
Jag orkar inte vara bakis.
Så nu ligger jag här i sängen och försöker göra ett facebookalbum av vår resa.
Stay tuned.


Barn av solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0