Söndag


Idag har jag sparkat i en lövhög.
Idag har jag pussat min pojkvän.
Idag var en bra dag.

Nu är hösten verkligen här och vad vore väl hösten utan en förkylning?
Jag sitter med ingefärste med citron och kollar på valvakan på svt.
SD har 5,8%.
What!?
Imorgon borde jag börja ta itu med min kurslitteratur.
Men den är så svårhittad bara.
Jag tror jag ska köpa ett par gummistövlar istället.

I veckan blir det jobb, molly, leta böcker, bli frisk och träna.
Sen på torsdag åker jag ner till Lund och ska träffa min b-friend.
Där hänger jag tills på söndag och det ska bli så mysigt.

Min kamera är sönder så jag lägger upp en gammal internbild mellan mig och felix.
Det var någon gång när vi pluggade matte ihop.
Det var ändå mysigt att plugga ihop liksom.
Nu fattar jag ju antagligen ingenting av det han pluggar.
Men, mer tid att mysa och det gillar ju jag.
Vi hörs i veckan, bloggen!






Told me I was beautiful and came into my bed


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa vi hörs i veckan! Älskar att läsa din blogg! Känns bra att veta lite vad du gör. Saknar dig! Hoppas Lund blir fint! Puss!

2010-09-21 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0