Memories don't lie.


Just nu lyssnar jag på linkin park på spotify.
Calle Svensson påminde mig igår om mitt tidigare favoritband.
Jag älskar att lyssna på gamla favoritlåtar.
Det är så välbekant och väcker känslor.

Jag tror jag ska börja lyssna på sånt jag lyssnade på förut.
När jag var lite mer rockig eller vad man ska säga.
Just nu har jag knappt något intresse liksom.
Jag vet inte var jag befinner mig i havet av all musik.
Kvällen igår fick mig att tänka på min stil förut.
Synd att inte alla man känner vet vem man har varit innan.
Jag är liksom stolt över den jag var.
Jag gick all in.
Stjärnan på kinden.
Trasiga jeans med påsydda band-lappar.
Häng och nitbälte.
Hela livsstilen jag hade då, musiken jag lyssnade på och det jag gjorde.

Men vad gjorde jag då igår?
Joo, jag var på Harry B James där Smoking barrels spelade.
Men deras sångare var sjuk så Erkan hoppade in istället.
Jag hade aldrig hört dom förut.
Men så positivt överraskad jag blev, dom spelade ju precis sån musik som jag älskade då.
Som jag insåg att jag fortfarande älskar.
Sen älskar jag också den klädstilen, det är ju så snyggt!
Jag tänkte att jag kanske skulle bli rockbrud igen men jag vet inte det känns nog inte rätt i hjärtat.
Eller så är det just det det gör.
Jag vill att det ska synas, jag vill berätta om den jag var.
Den jag är.

Det var en rolig kväll, många människor jag gillar.
Jag har börjat kramas extra länge.
Kanske för att jag saknar närhet nu när min pojke bor långt bort men kanske för att jag vill visa hur mycket jag gillar er.
Det kanske upplevs lite jobbigt när jag krampar fast, men jag gillar det.
Kvällen innan spelade King Romeo på Sommar och Ego.
Också många fina människor.
Jag känner mig så nöjd.

Idag har jag verkligen känt mig avslappnad.
I själen.
Igår sprang jag tjejmilen.
Idag var jag på spinning.
Min kropp och själ mår bra av träning.
När jag duschade idag kände jag mig hel.
Jag stod där och bara tittade ut genom fönstret på kvällshimlen.
(Vi har ett ofrostat fönster som börjar i huvudhöjd i duschen)
Det var livet.




Lördagslooken



Even if you're not with me I'm with you




Kommentarer
Postat av: hon i barcelona ;)

Lördagslooken var schnyggast!

2010-09-06 @ 23:14:42
Postat av: Madde

Moa du är snygg! Spanjorerna får passa sig!

2010-09-07 @ 00:54:20
Postat av: Fredrik

Du berikar min vardag med dina blogginlägg. Hoppas livet leker! :)

2010-09-07 @ 16:38:54
Postat av: M

Tack Fredrik! Jag följer din!

2010-09-07 @ 18:26:51
Postat av: Carro

Din blogg är bra, vännen !

2010-09-14 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0