Och jag går mot henne, vart jag än går.



Onsdagsfunderingar:

Varför sitter alltid Viktor Wejner i kassan på Ica när man är nytränad och känner sig som fulast?
Varför spelar spotify bara en låt och slutar sen?
Varför går Paradise hotel så dålig tid?
Och varför är det inte lika roligt som förra säsongen?
(Har jag förresten sagt att jag har kramat Cimon!?)
Måste alla kolla konstigt på en när man råkar mima med iPoden på tunnelbanan?
Varför är alla mina hjärtevänner utspridda i världen när jag bara vill prata i en evighet?
Varför får jag bara vikariera i stökiga klasser?
Ska det göra ont i hjärtat?
Varför blir det bråk när det är det enda det inte får bli?
Varför har min dator inte någon cd-ingång?
Vad kommer jag göra om ett år?
Var kommer jag att vara?
Vad gör du ikväll?

Ska vi dansa?


Sen vill jag bara tipsa om en låt som verkligen stärker en.
Listen av Beyoncé.
När man känner sig lite heartbroken är den perfekt.
Den ger en styrka.
Lyssna på texten från början till slut.
Det ska i alla fall jag göra nu.



The song here in my heart


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Små jävla skitungar är det fullt av, men att vikariera låter ändå kul :)

2010-10-14 @ 13:30:43
Postat av: Moa

Wejner!!! HAHHaa

2010-10-14 @ 14:21:59
Postat av: Hilding

Den retoriska tonen till trots:

"Varför spelar spotify bara en låt och slutar sen?" - ny feature sedan någon version, om man söker spelar den bara en låt - men i en playlist så spelar den vidare som den alltid har gjort.



(De har även flyttat de gamla sökningarna från vänstermenyn till en drop-down som är gömd i förstoringsglaset på sökrutan.)



Bara jag som inte gillar förändringar? :(

2010-10-17 @ 04:53:50
Postat av: Hilding

Bara för det testade jag att söka på något och nu spelar den vidare för mig... Jag som var så nöjd :(

2010-10-17 @ 05:05:13
Postat av: Madde

Haha, jaa det känns som om den gör olika varje gång..

2010-10-17 @ 11:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0