Monday





Idag ägnar jag mig åt Elle, Mötley Crües självbiografi, Entourage, varm nyponsoppa och nagellack.
Jag skriver brev, betalar räkningar och bokar resor.
London är bokat.
Barcelona och Lund på gång.

Igår fick jag kontakt med Molly för första gången sedan hon åkte.
Vi pratade på Skype och det var underbart att få se henne och prata!
Jag ska hälsa på henne 22-26 november och det kommer bli så underbart!
Jag längtar!
Och Moa i Barcelona ska också få sig ett besök.
16 december åker vi dit.
Det blir en rätt så härlig höst ändå!
Nu har jag massor att längta till.
Felix kommer hem nu i helgen och det kommer att bli underbart!
Fem fucking veckor utan varandra, det är mer än jag klarar av!

Nu ska jag göra mig lite fin, ikväll kommer Hanna, Jessica och Karin hit och äter middag.


Holdning out for a hero


Kommentarer
Postat av: K

jag har saknat den där meningen, den som är så självklar: att komma över på middag allihopa. åh.

2010-10-26 @ 11:40:08
Postat av: Anonyme Arne

-"I NEED A HEROOOOOOOO"

- ÅH ___JA_____!!!!!!



2010-10-27 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0