How wonderful life is



Idag har varit en riktigt bra dag.
Jag gick upp tidigt (nio) och åt en stor god frukost.
Gjorde mig i ordning och åkte till staden för att gå på en 55 minuters helkroppsmassage.
Kan man börja en fredag på ett mysigare sätt eller ?
Okej kanske.
Men i alla fall vardagslyx.
Sedan var det dags för ett glatt återseende.
Jag träffade upp Carro och tog en fika.
Vi pratade (haha olikt oss va? pratigast i klassen?) och skvallrade över en lång fika.
Skönt att träffas igen!
Sen uträttade jag lite ärenden så som presentköp och bokåterlämning.
Efter det mötte jag upp min faster för att kolla in bromma blocks.
Kanske ingen jättehit men vi hade trevligt och fikade.

Och nu precis så har mina fina vänner erik, adam och mickan gått hem efter en mysig kväll.
Två bra filmer.
Snabba cash och Remember me.
Vi har både skrattat och gråtit.
Tack för en fin kväll.

Imorgonbitti ska jag upp senast halv åtta för jag ska nämligen åka till Gotland.
Jag ska äntligen få återse min underbara Karin.

Förresten så hoppade jag av kursen, kanske skriver mer om det någon annan gång.
Och dessutom så ringde VRE och vill ha mig på intervju.
Alltså har jag två eventuella nya jobb.
Önska mig lycka till.

Nu måste jag sova.
Det enda som fattades idag är min pojke.
Varför är du inte här intill mig just nu?



Kommentarer
Postat av: Moa

JAG VILL OCKSÅ KOLLA PÅ FILM MED ER!

2010-10-02 @ 19:17:00
Postat av: Fredrik

Lycka till! :D

2010-10-04 @ 17:30:33
Postat av: Carro



Det var mysigt. Vi får göra det igen någon gång =)

2010-10-04 @ 21:15:55
Postat av: Madde

Moa, kom hem då!!



Tack F och C, klart vi ska :)

2010-10-04 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0