Hjärtevänner



Det var underbart igårkväll.
Ni är underbara, vi har så roligt och kan verkligen prata från hjärtat.
Vi åt puffpizza (jag har fastnat helt och vill äta det jämt).
Till efterrätt bakade vi en kladdkaka och den blev jättekladdig men god.
Vi bara pratade hela kvällen och det var skönt.

Idag har jag varit inne i staden (lön igår!).
Och hjälp vad mycket fint det finns nu.
Jag försökte hålla mig men kom hem med en kofta, ett linne och ett set underkläder.
Sen spanade jag in en jättefin jacka.
Men jag kanske ska försöka spara pengarna.



Nu ägnar jag kvällen åt vitamin well, en mango och tv6.
Paradise, Scrubs och How I Met Your Mother.
Imorgon blir det core och tvättstugan sen stadsteatern.
Att jobba på teatern är verkligen najs.


I'm a bad boy because I don't even miss her.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jaa, finaste kvällen var det med finaste er!! (och sa jag att jag också har börjat kolla på how I met your mother??)

2010-10-27 @ 08:44:49
Postat av: M

Nej det sa du inte, vem är du? Hanna?

Och vad tycker du? Jag älskar det!

2010-10-27 @ 09:45:52
Postat av: h

inte jag! gissar på karin. har svårt för how i met your mother. gillar ordet hjärtevän(ner). och innebörden av det såklart.

2010-10-27 @ 18:13:12
Postat av: K

haha, jag kom på att jag glömde säga vem jag var. tycker att det är rätt kul faktiskt. och jag är ett stort fan till ordet hjärtevän jag med!

2010-10-27 @ 20:31:42
Postat av: Madde

Åh vad ni är söta!

2010-10-27 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0