Har någon hört något om Hurricane?





Här är jag.
Med mittbena.
Det har jag aldrig haft, alltså verkligen aldrig.
Min snedbena har legat rätt så stilla åtminstone dom sju senaste åren.
Men jag har börjat tröttna på mig själv.
Eller vill åtminstone ha lite förändring.
Så här ser jag då alltså ut med snedbena och lockar.
Det hela började med att jag införskaffade en locktång för kanske en månad sen.
Den är för övrigt väldigt bra.
Lockarna jag precis hade gjort på bilden i lördags håller fortfarande i sig och nu är det liksom måndag kväll.
Jag känner att det här blir ett rätt så egocentrerat inlägg men jag menar ni läser ju min blogg.
Klart att den handlar om mig.
Passar jag i mittbena?

Imorgon ska jag vikariera för första gången!
På en skola på Östermalm med en årkurs ett och fritids.
Hoppas det blir mysigt.
Jag har just varit inne på lektion.se och hittat lite tips på saker man kan göra.
Men jag känner mig rätt nervös ändå.

Dagen idag började jag med en powerwalk kungsholmen runt med Ebba.
Vi gick i över en och en halvtimme.
Hurtbullar!
Hon är så bra.



Hur skulle någon kunna sätta kedjor på en Hurricane?


Kommentarer
Postat av: Han

Kände helt seriöst inte igen dig! Coolt :D kan vara skönt med något annorlunda

2010-10-12 @ 16:33:29
Postat av: M

Haha tack ken! Jag ska snart skriva ett brev till dig!

2010-10-12 @ 16:36:37
Postat av: Carro



Kände ärligt talat inte heller igen dig! Du ser mer vuxen ut =)

2010-10-12 @ 16:39:10
URL: http://saltad.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är alltid fin ju! Fina lockar! Jag saknar dig. Ingen nyhet kanske. Och förresten är du så himla grym - grattis till jobben! Är inte förvånad, jag förstår att alla vill jobba med dig! Härliga människa! PUSS!

2010-10-12 @ 17:34:05
Postat av: Madde

Haha och va? Har du en blogg Carro!?



Sara, jag saknar dig! Vi måste prata snart, face, skype vad som helst. Jag vill ha kontakt!

Du är så bra <3

2010-10-12 @ 20:51:48
Postat av: Anonym



Jo, jag har haft det ett litet tag nu =)



Vi ses på lördag !;)

2010-10-12 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0