Står i din port, står bara still.


Helgen började med en sen middag hemma hos Erkan med Mickan, Oskar och Adam.
Trevligt värre.
Sen kollade vi på en film.
Sebbe.
Den var sådär enligt mig.

Igår, lördag, så jobbade jag elva till nitton på ica.
Och stämningen är väl sådär eftersom uppsägningen är i full gång.
Tydligen är det åtta som måste gå.
Åh, jag skulle vilja att jag och alla sköna får jobba kvar.
Det blir typ bara Otto kvar.

Efter jobbet var jag trött och jag och mamma hade myskväll.
Vi kollade på mamma mia och åt godis.
Den filmen är ett lyckopiller och det var precis vad jag behövde.



Förresten powerwalkade jag till jobbet igår.
En härlig morgonpromenad på cirka en timme.

Just nu känner jag mig pank.
Men jag vill gå ut.
Jag är så jäkla taggad!
Jag vill dansa.
Jag vill köpa ett linne som jag har spanat på och jag vill fika.
Flera godbitar på samma gång!
Men jag har inte råd.
Eller jag borde spara.
Men samtidigt så vill jag leva.
Alltså njuta och unna mig saker liksom.
Men det håller inte i längden.
Jag är så dålig på att behålla pengar.
Jag fattar inte vad jag gör.
Jessica gav mig lite tips idag så nu ska jag verkligen försöka leva sparsamt men ändå ha roligt.

På torsdag åker jag förresten ner till lund och min b-friend igen.
Det ska bli underbart!
Men innan dess ska jag hinna med lite jobb.
Lite på alla tre jobb.
Och imorgon ska jag och mickan promenera lite.
Det är ekonomisk.
Dessutom behöver jag röra på mig.
Jag ska nog pallra mig iväg till gymmet och gå på core också.



Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det där med powerwalkande låter skönt --> http://enframtidettliv.blogg.se/images/2010/cimg0017_107291979.jpg

2010-11-08 @ 11:53:04
Postat av: M

Jaa precis så :)

2010-11-10 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0