Time to leave


Nu har jag pluggat klart och väntar bara på att lost ska börja klockan elva.
Nyss gick jag hem till min pojkvän med en rosa ros och orden "förlåt för att jag har varit en dålig flickvän".
Jag försöker intala mig själv att jag skata en dag i taget och inte tänka på vad som händer sen.
Framtiden är en osäker plats till skillnad från nirvana då som inte ens är en plats.
Jag vill att det i framtiden blir som det var förut.
När vi skrattade.
Du och jag.
Tystnaden värker i mig.
Känslorna är som havet.
Jag vet inte.
Jag vet inte
Ta mig till kärlek. Nu.
Gör det ont om jag håller dig i handen?
Jag går inte isär när jag går med dig.
Två hjärtan.
Jag vill bara vara nära.
Kramas hårt och känna att jag lever.
Jag vill höra att jag gjorde rätt.
Jag vill inte släppa dig.
Ledsamheten gror i mig.
Var är tvåsamheten när man behöver den?
Var är du ikväll?





Här låg jag i gräset efter att ha suttit inne på ett fik och köttat fysik i 3,5 h.


Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt



Kommentarer
Postat av: Anonym

maddevän, snälla - vi kan väl ses snart? börjar skolan ta slut för dig med så har vi hur mkt tid som helst, nästa vecka? <3

2010-05-21 @ 18:22:23
Postat av: madde

Vem är du lilla vän?

Och skolan börjar tyvärr inte ta slut för min del. Men lite tid har jag nog nästa helg i alla fall och kanske lite innan men det är en del kvar...

2010-05-23 @ 00:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0