Caught by the river


Jag förstår verkligen inte hur jag ska klar av de veckor som är kvar:
Biologiprov (stort)
Spanska nationella - hör, skriv och läs
G-prov om EU
Religionsprov
Spanska nationella - prata
Fysik B nationella
Matte E nationella
Psykologi B fördjupningsarbete
Biologirapport (den viktigaste)

Jag vill bara tillägga att alla dessa ska vara avklarade innan den 31 maj och att under tiden är det många skivor och jobb som ska hinnas med.
Dessutom vill jag ju ha ett riktigt liv också.
Men det kan jag antagligen bara drömma om..

Ikväll är det skiva igen. Nv3b med tema tv-spel.
Jag tänkte ha på mig denna kreation:


Pacman



Kommentarer
Postat av: mickan

Var stark



Jag gillar kreationen! Vi ses snart pacman :)

2010-05-04 @ 21:32:07
Postat av: m

Tack mickan, TAGGA! :D

2010-05-04 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0