Because I will be dancing



Nu sitter jag här med religionsanteckningarna uppslagna och biologirapporten bakom internet.
Jag lyssnar på min spellista som heter kärlek på spotify.
Först vill jag berätta lite om min helg.




Magda tog studenten från Enskilda Gymnasiet och när vi stod där, karin och jag, i väntan på utspringet så började det plötsligt kännas så nära och så verkligen.
Jag fick rysningar på hela kroppen.
Och hon var så fin.
Efter det fikade jag och karin med sara och det var ett så kärt återseende.
Vi hade mysigt och hann prata en del trots att jag hade velat sitta där flera timmar till.
Sen mötte jag upp min kära pojkvän inne på NK - han hade köpt massa fint nytt och jag köpte ett par skor.
Han hade bilen så han var snäll och skjutsade mig hem till Karin då vi hade sällskap till Magdas mottagning.
Där åt och drack vi gott och pratade med Magda och hennes vänner.
Jag stressade mig hemåt, slängde på mig ett par hängslen och sprang ner till tunnelbanan.
Där mötte jag Felix och vi åkte till Molly och Pelerins födelsedagsfest med tema 20-30tal.
Festen var belägen i mälarhöjden och där mötte vi kenjoe.



Vi satt mest och pratade men det var trevligt det med.
Tills några objudna killar började spela trummor.
Felix och Kenjoe hoppade studsmatta i mörkret trots alkohol.
Slagsmål i Aspudden försenade vår hemresa.
Dagen efter masade jag migg upp tidigt för att åka till jobbet.
Direkt när jag slutade mötte jag fx och åkte till en 50års fest.




Där bjöds det på starka drinkar (läs äckliga).
Rätt så dålig musik men det passade väl övriga gäster.
Jag vill bara nämna att min farmor rökte vattenpipa innan kvällen var slut.
Jag hade höga skor men trotsade det och dansade loss till Telephone.
Egentligen väntade jag på Felix på toan men när jag hörde att den låten kom sprang jag till dansgolvet.
Lady Gaga + Beyoncé. Kan det bli bättre?



Min kusin och hennes vän visade vad dom kunde.
De kom sexa i SM.
Ni anar inte hur gärna jag skulle vilja kunna dansa som dom.
Jag och Felix gick rätt tidigt.

Det var så underbart på vägen hem.
En pojkvänshand i den ena och klackarna i den andra.

Nu borde jag nog göra något vettigt.
Plugga eller gå och lägga mig.


Hey it's Romeo

Kommentarer
Postat av: k

ÅH. mer än så lyckas jag inte få fram.

2010-06-01 @ 16:16:53
Postat av: m

k, fredagen var en underbar dag för oss två <3

2010-06-01 @ 16:50:01
Postat av: k

IMORGON!!! <3

2010-06-08 @ 16:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0