Fem över halv



Jag vet, det var länge sen sist.
Jag har både tagit det lugnt och haft fullt upp som ursäkt.

Slutet av lovet spenderade jag med pojkvännen uppe i dalarna, närmare bestämt en liten by utanför rättvik.
Vi njöt av solen, åkte skoter och spelade spel bland annat.
Jag skriver förhoppningsvis mer imorgon.
Nu har jag nyss kommit hem från bandymatcherna.
Resultatet spelar inte så stor roll för mig.
Det viktiga är lagkänslan, roligt spel och att röra på sig.
Jag gjorde mål idag!
Vad skönt det var.

Nu tänkte jag kolla på projekt runway.
Jag vet att jag borde sova.
Men jag är inte så sugen på det.
Det här kommer antagligen bli en ond cirkel med senare och senare nätter.
Men som tur är har vi sovmorgon på torsdag.

Idag fick jag höra en riktigt dålig nyhet.
Det gjorde verkligen ont i hjärtat.
Och jag tänkte på att det verkligen gjorde ont där hjärtat faktiskt sitter.
Det strålade ut och smärtade.
Tårarna brände och sen la vi på.




Jag vill ha sommar.
Nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0