Tretton



En vecka och en dag sedan vi tog studenten.
Igår var första dagen jag inte hade så mycket att göra och jag tänkte att jag skulle komma underfund med hur jag känner mig.
Med studenten menar jag.
Jag försökte verkligen men jag vet inte vad jag känner.
Om jag känner mig glad, redo eller sorgsen.
Jag känner ingenting ännu.

Oavsett så är det väldigt skönt med lov.
Ledigheten gör mig gott.
Jag läser böcker och träffar vänner och sover länge.
Nu ska jag snart möta min underbara Felix ute i solen.
Jag har lite ont i magen, är det kärleken?

Jag är nog lite ledsen nu när jag känner efter.
Men jag vet inte vad det är. Det är nog någon sorts framtidsångest.
Kommer vi att klara oss?
Just nu försöker jag inte tänka mer än några dagar framöver.
Eller timmar.






Vi kan le, men bara i sekunder
Det är ett uttryck för känslor och det är förbjudet





Kommentarer
Postat av: mi

Sommaren är vår. Ingen tid för framtidsoro. Bara till för att njuta, det är vi värda efter de här åren. Vill också tänka i timfas, det verkar skönt.



Snygga shorts!

2010-06-17 @ 15:13:35
Postat av: moa

du har hittat shorts!

2010-06-17 @ 18:57:49
Postat av: m

Mina fina trogna läsare!

Jaa det blev ett par höga gamla levis.

Och mickan tack för dina fina ord.

Imorgon ses vi!

2010-06-17 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0