För vi har tagit studenten!

Det var riktigt längesen jag skrev här.
Jag har haft fullt upp och jag har:
  • tagit studenten
  • åkt flak
  • druckit champagne
  • varit på mottagningar
  • gett presenter
  • fått presenter
  • kramat Cimon från paradise hotel
  • blivit bjuden på kaffe
  • blivit bjuden på shots
  • bjudit på kaffe
  • bjudit på shotbricka
  • kollat på film
  • dansat
  • sovit till tre och ätit tårta till frukost
  • solat
  • sett King Romeo live
  • varit på bio
  • pratat med fina vänner
  • kramats
  • gråtit
  • sprungit ut från Blackan
Jag har levt livet helt enkelt. Nästa inlägg blir nog proppat med bilder från den här tiden.
Sen kommer jag nog börja skriva mer som förut nu med min nya dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0