She took the midnight train going anywhere



Just nu sitter jag på tåget ner till skåne.
Jag ska till Molly och hänga några dagar.
Karin och Sara är också där.
Det ska bli så mysigt.

Och bloggen hörni, det är fortfarande några stackare som läser.
Det blir ju lite glest med inlägg på sommaren och lika tomt är det bland kommentarerna.
Jag försöker skriva mer.
Men det blir nog mest för min egen skull och när jag tycker att det är roligt eller behöver lätta på hjärtat.

Snart börjar folk försvinna på olika utbildningar överallt i landet och utanför dess gränser.
Jag börjar få extrem ångest över detta.
En pojkvän i Lund.
Karin på Gotland.
Sara i Frankrike.
Kenjoe i Kina.
Jag kommer sakna er och kommer antagligen att deppa ihop här hemma.
Alla ni som stannar i Stockholm får se till att fika och parta med mig så ofta ni kan.

Förra veckan bodde jag och Felix på hotell fem nätter och vi hade det underbart.
Det är verkligen sån lyx som jag älskar.
Och att dessutom dricka goda drinkar och äta god mat.
Även att bada i havet och sola hela dagen.
Vi var i Falkenberg och Köpenhamn.
Som sagt är jag kär i cph.
Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo där någon gång.
Om jag inte hinner tröttna på staden.
För nu i skåne kanske vi fyra åker över dit igen.
Åh vi ska ha så mysigt.

Tack för denna gång så kanske jag skriver snart igen.




Fina Molly förra året när vi promenerade mellan Skillinge och Brantevik - den årliga promenaden.


Let's play a lovegame.


Kommentarer
Postat av: mickan

Jag ska fika och parta och mysa med dig i höst :)

2010-07-27 @ 15:51:32
Postat av: m

Åh mickan vad bra! Jag längtar tills vi ses nästa gång!

2010-07-30 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0