Vi kanske ses, det finns en chans.



Nu har mina vänner just gått hem och jag är kvar hemma.
Tråkigt och helt ensam, jag försökte få de att stanna så länge som möjligt.
Jag bjöd över bandylaget men det var bara martin och felix som kunde.
Martin tog med sig sin Ebba och vi kollade påå film och tjockade oss.
Väldigt skön lördagskväll!

Imorgon kommer förhoppningsvis min långhelg i bilder och text och tankar.
Nu ska jag nog krypa ner i min säng.
Imorgon ska jag packa och flytta till mamma, träna innebandy, skriva, läsa och gå en promenad?

Jag tar tillfället i akt att lägga upp en gammal bild på mig och filuren.



Maskerad hos Ebba för länge sen.



Tomorrow's just a song away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0