Körkort!


Som ni antagligen redan vet har jag tagit körkort!
Jag är så stolt över mig själv och ännu viktigare mina nära och kära är så stolta.
Det är ändå en ganska big deal och jag klarade det!

Den sjunde januari tvåtusentio.
Den kvällen körde jag bilen ensam i bromma med radion på hög volym och sjöng med.
Det var hur härligt som helst.
Jag ville liksom köra för alltid.
Ikväll ska jag skjutsa min mamma hem och sen köra en sväng med felix.
Han har ju kört mig sen han tog sitt körkort så nu känns det kul att kunna skjutsa honom.

Så den torsdagen var den bästa dagen hittills på detta år.
Jag lyckades även få mvg på det svåra kemiprovet vilket förvånar mig grymt mycket eftersom jag nästan bara gissade.
Något mer som är roligt är att vi börjar spela korpen nu på tisdag och jag är sjukt taggad!
Jag får en sån kick av att spela innebandy och lagsporter i allmänhet.
Man får vara explosiv på ett så skönt sätt och jag hoppas att jag fortfarande har lite bandy i kroppen sen jag spelade sist.

Imorgon blir det tremansträning och det kommer bli kul.
Synd bara att jag missade träningen idag.

Jag skriver mer om min helg och mina tankar lite senare.



It's time to go row with the other slaves.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0