It's hard to believe that I'm all alone


I fredags mötte jag felix och patrick upp johan, gustav, calle och deras vän på Biljardpalatset. 
Vi satt vid baren och pratade medan vi väntade på två biljardbord.
Jag tycker att vi var ett väldigt härligt och oväntat gäng.
Det är när det är oväntat det ofta blir väldigt bra.
Vi spelade lite och jag fick ändå in några stötar, haha.
Det blev en rätt tidig kväll med ett avslut på donken.
Uppe vid åtta. 
Blonde.
Frukost.
Promenad i 17 minus.
Jobb.
Britta.
Promenad hem igen.
På kvällen ville jag ingenting annat än att vara hemma i min soffa med mjukisar och felix. 
Vi köpte kakor och godis och kollade på jurassic park.
Den kom 1993 och den är grym för att vara så gammal, jag älskar den.
Imorse gick jag upp innan min trötta pojkvän och gjorde frukost till oss. 
Sedan kröp jag ner i sängen och väckte honom med en puss på pannan.
Det finns inget bättre än att sova med någon.
Jag är alltid glad hela dagen när jag har sovit med Felix.
Jag är helt klart en sällskapssjuk människa och beroende av närheten.
Det är så skönt att veta att om jag vaknar ligger han där någon decimeter bort.
Mitt hjärta finner ro.
Den här veckan som kommer är hysterisk. Jag är inte mellan två jobb - jag är på två samtidigt. 

Måndag: Ica 15-19, Modevisning Cheap Monday 20.30.
Tisdag: Ica 15-19, träffa ebba efter det.
Onsdag: slutar skolan vid fyra och på kvällen ska jag se King Romeo vid nio
Torsdag: Sista bilden
Fredag: Ut med flickorna!
Lördag: Jobba i alvik + mamma fyller år
Söndag: Jobba i alvik + fira min kusin jocke som fyller 18
Mellan alla dessa aktiviteter ska jag hinna med fysiken. Ett kapitel om dagen är väl planen men kommer aldrig gå.
Och ännu viktigare, när ska jag hinna träffa felix den här veckan!?

Sometimes I feel like I don't have a partner
Sometimes I feel like my only friend
Is the city I live in, the city of angel
Lonely as I am, together we cry

Kommentarer
Postat av: moatoa

jag är också rätt beroende av närhet har jag insett.. lite avundsjuk på dig faktiskt!

2010-01-31 @ 22:55:33
Postat av: Felix

Du måste ta det lugnt älskling.. jobba inte ihjäl dej.



Gillar din närhet!



Puss puss!

2010-02-02 @ 13:06:04
Postat av: m

Moatoa, du är fin. Jag blev så glad när jag mötte dig på tunnelbanan! :)



Och älskling, du är bäst! <3

2010-02-02 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0