Inblick



Igår flyttade jag till mamma och när jag packade upp kände jag mig nöjd med färgerna och kläderna, så här kommer en liten inblick i min garderob.


Det syns inte lika bra på bild eftersom de olika mörkblå och svarta ser likadana ut.

Idag hade vi biologi b med Leena, jag köpte en te för att försöka ta det lugnt och fokusera på något annat än min frustration kring denna lärare.
Vi ska, sista terminen i trean, behöva ha bestämda platser hela terminen.
Vi går snart ut, klart att vi ska få sitta var vi vill.
Tycker ni inte?
Jag tycker det är helt knäppt!
Men om man klagar gissar jag att hennes argument att vi pratar för mycket kommer vinna.
Men jag tycker att det ska behövas varningar innan man gör något så drastiskt.
Eller kanske flytta på någon enstaka person så att man förstår att hon menar allvar.
Men så här verkar inte L tänka utan hon säger Håll käften! innan hon ens snällt har bett någon vara tyst.
Det tycker inte jag att vi ska acceptera.
Dessutom var hon arg på oss och sträng hela lektionen igenom trots att vi satt där snälla och tysta efter att hon hade sagt det där om placering.
Nu tycker jag att hon borde vara mänsklig och tänka att "vad snälla och tysta de var idag, kanske en placering inte behövs nu direkt. Det räckte med att hota om det."
Men jag gissar att jag bara drömmer.

Sen hade vi Martin i Religionskunskap A och han verkar skön.
Han verkar väldigt rolig men ändå väldigt bestämd (utan att vara som leena... jaa jag är bitter).
Jag tror att religion med honom kommer vara intressant. 65 minuter bara flög fram och det var intressant att lyssna.

Senare hade vi samhällskunskap med anna där vi bara gjorde några uppgifter och pratade betyg.
Efter det åkte jag och Carro till vällingby för att köpa block och jag behövde även nya toffsar.
När jag kom hem la jag mig i sängen och sov någon timme och nu ska jag ut och promenera.



Jag bjuder även på en inblick i min plånbok.
Gissa vad stolt jag är varje gång jag måste visa leg numera!
Körkort Sverige.



Ensamhetens hav


Kommentarer
Postat av: Ken

Word,

och det heter Håll Säften <--- i a521 iaf

2010-01-19 @ 20:51:48
Postat av: hanni

hahah leena :))) saknar er men kan inte ses på lördag =(

2010-01-20 @ 14:50:40
Postat av: m

Haha, exakt k!



Och hanna vad tråkigt, hoppas vi kan ses snart!

2010-01-20 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0