Historik


Jag har just kollat in arkivet i min blogg och läst de första månaderna.
Jag blir så ledsen, jag skrev så deppigt.
Eller jag skrev liksom hur jag kände.
Och kände efter lite för mycket tror jag.
Bloggen var mer poetisk och hemlig på den tiden.
Nu känns det som om jag skriver rätt ytligt.
Jag gillar att skriva lite poetiskt och få ut känslorna.
Jag kanske ska börja med det igen?

En gång kanske jag skriver om min bakgrund om hur jag mådde då när det var som sämst.
Det kanske skulle vara bra för mig att få tänka och formulera.
Jag har förändrats väldigt mycket genom åren.
Mest ytligt kanske men även inuti.

Jag skulle vilja hitta fler bilder från den tiden.
Jag skulle vilja visa er hur jag var då.
Förut.
Det känns så konstigt att inte alla vet att jag t.ex. hade häng och en svart stjärna på kinden.
Det är liksom en viktig del av mig.
Av den jag var.

Jag minns ett bra inlägg jag skrev, undrar om det var i den här bloggen?
Tidigare hade jag en blogg som hette Maddeapelsin.
Plötsligt en dag när jag loggade in var den spårlöst borta, det gick inte att logga in.
Bloggen var borttagen och då skapade jag denna blogg.
Det är så synd, för jag skrev ändå i den länge.
Kanske ett år.
Jag vill veta.
Man minns ju inte allt liksom.
Särskilt inte hur man kände sig.

Här kommer en bild som betydde mycket för mig förut, när jag hade min sämre period kan man väl säga.




Vi satt där flera kvällar.
Ibland i mörkret, ibland gjorde vi en brasa.
Ibland var vi två, ibland var vi flera.
Ibland var jag där ensam.
Jag vill att ni ska komma tillbaka.
Ni betydde så mycket för mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0