Ett leende




Idag köpte jag Vitamin Wells nya smak.

"Inte sett solen idag, lång dag på jobbet eller tränat hårt?
Med Reload får du i dig D-vitamin som bildas naturligt i huden när du är i solen.
Du laddar även om med bl a magnesium, zink, vitamin C och E."


Den smakade i alla fall väldigt gott, sen om den fick mig att må bättre är en annan fråga.

Jag var ute och gick här i Bromma, närmare bestämt kring smedslätten och ålsten.
Jag pratade med min barndomsbästis Ebba i telefon och vi bestämde oss för att ses snart igen.
Sen träffade jag Karin och Sara genom ytterliggare ett telefonsamtal.
Det är så härligt att gå i dessa områden, både med sig själv och med vänner.
Vi cathade up och bestämde oss för att ses på lördag, jag längtar redan!
Jag är så glad att jag träffade dom.
Först hade jag gått själv ett tag och sen träffades vi.
Jag var väl ute och gick totalt i en och en halvtimme och i ett friskt tempo.
Åh va härligt.

Imorgon åtta noll noll är det matte i en timme och fyrtio minuter.
Jag är inte direkt mentalt förbered på Matte E ännu.
Men efter högskoleinfon så ska vi träna innebandy igen och det ser jag fram emot!

Jag hoppas att morgondagen blir en bra dag.

Godnatt nu mina söta läsare!



Det är så vackert här, nästan som en tavla.





Kommentarer
Postat av: Karin

Det var en bra kväll. Och så fint att ses sådär oplanerat. Jag ser fram emot lördag!

2010-01-20 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0