Earthquakes are to a girl's guitar, they're just another good vibration.


Heej bloggen!

Det har skett många förändringar sen sist!
Igår ringde Ica fridhemsplan och sa att jag fick jobbet!
2 vardagskvällar och varannan söndag från tre.
Precis vad jag ville ha!
Idag ringde jag till mitt nuvarande jobb och sa detta och att jag ville sluta.
Usch vad jobbigt det var.
Efter två år där är vi ju kompisar.
Jag har relationer nästan till alla och det kommer bli sorgligt att sluta.
Två helger är allt jag har kvar.
Men det känns skönt med förändring - förnyelse.
Dessutom tjänar man bra på Ica ;)

Sen överväger jag att sluta på bilden.
Det känns inte så roligt längre och jag borde nog följa mitt hjärta.
Dessutom nu när jag kommer jobba på vardagar.

Jag vet att det låter töntigt och mvgforlife-igt men jag hoppas att jag hinner med att plugga med det nya jobbet.
Skolan kommer väl trots allt före jobb.
Men framför allt kommer mitt hjärta i första hand.
Jag måste må bra och det gör jag genom att hinna vara med mina nära och kära samt med mig själv.
Jag tror och hoppas att det kommer bli en bra vår.
Men jag är lite omtumlad eftersom allt har gått så snabbt och jag redan har sagt hejdå till mitt fina jobb.

Nej nu ska jag nog byta om inför våra två matcher.
Tagga!


Jag igår:



It's time to leave this town, it's time to steal away 
Let's go get lost anywhere in the U.S.A. 



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Åh grattis till jobbet (:

Handels OB-tillägg gör mig nästan arg, men det är ju kul att några kan få njuta av att ha en timlön på typ 5000 kr på söndagar ;P

2010-01-26 @ 18:45:02
Postat av: Hilding

Handels OB-tillägg är kung! 200kr/h på söndagar är finfint. Hoppas du kommer trivas! Skall du sitta i kassan eller jobba på golvet(plocka fram varor etc)?



Grattis, än en gång - du finner nog snart nya vänner på det nya arbetet!

2010-01-26 @ 23:16:04
Postat av: m

alltså det lustiga är att vi i inte har pratat om arbetsuppgifter men jag gissar att det är kassa och lite plock ibland kanske? Vi får se :)

2010-01-27 @ 09:48:59
Postat av: Hilding

Okej, en variation är den bästa lösningen. Härligt att höra att du valde härskar-företaget ICA och inte tattar-COOP. Pika guby om COOP så mycket du kan!

2010-01-27 @ 17:36:05
Postat av: Karin

Vad kul att du fick jobbet kära vän! Tror att du kommer bli bra tider, och söndag eftermiddag är ju bästa tiden egentligen om man ska jobba helg.



Heja dig! <3

2010-01-28 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0