Don't know why I'm still afraid.




Jag håller just nu på med fysiken.
Varje uppgift tar lång tid och sen när jag väl är klar (om jag ens kommer så långt) så är det helt fel.
Ingen förklaring finns det i facit heller.
Jag tycker vi ska ha frågestund på onsdag på fysiken, vad tycker ni?

Förutom att plugga så väntar jag på att felix ska komma över.
Han jobbar till nio så han hinner precis hit tills tio och ni vet väl vad det innebär?
Dubbelavsnitt av Paradise Hotel.
Det kanske är fånigt men jag skäms inte och nu är det dessutom grymt många fler som kollar och vågar säga det.
I ansågs det lite skämmigt att kolla på det.
Men jag har stått på mig och alltid gillat det öppet.
Det är i och för sig tråkigt att kolla ensam på det så det är perfekt att jag har fått min pojke att tycka om det.
Han ska sova över eftersom jag är ledig imorgon och han börjar sent.
Jag älskar sånt här vardagslyx, det känns som lov liksom.
Mer vardagsövernattningar tack.

Först ska jag agera lite hemmafru och se till att maten står på bordet när min man kommer.
Men vad gör man inte för lite kvällssällskap till paradise, haha.

Nu ska jag återgå till fysikboken, suck.
Någon mer som har problem?




Everyone is leaving I'm still with you.







Kommentarer
Postat av: hanni

jag har kollat på varenda avsnitt sen första dagen!! hahah loove

2010-01-12 @ 16:34:25
Postat av: Helmut

maddeapple.blogg.se - en hemmafrus dagbok!



:)

2010-01-12 @ 18:33:19
URL: http://mvgforlife.blogg.se/
Postat av: m

Haha!!

och hanna, vi borde kolla ihop någon gång!

2010-01-12 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0