Because I hate goodbyes.




Jag hittade den här bilden i min mobil.
Det var nog första dagen, just då solen hade vågat sig fram.

Just nu vill jag vara arg.
Ni vet jag vill bara få ett utbrott på någon och jag vill att det ska vara befogat såklart.
Men jag har ingen att vara befogat arg på just nu och då bubblar det bara på insidan.
När det bubblar så så är det mina närmsta som råkar illa ut.
Då oftast Felix och mina föräldrar.
Jag vet att det inte är okej att bli småarg på någon utan anledning.
Dom har ju inte gjort mig något.
Men behovet att bubbla över tar liksom över min vilja.
Precis som när man kokar färsk pasta.

Nej nu ska jag äta.
Skriver mer senare.


Teardrops





Kommentarer
Postat av: felix

Du får vara arg på mej =)

Jag är ju det på dej.



Min lilla slagpåse :) skoja!



puss puss

2010-01-13 @ 21:57:53
Postat av: M

Haha, tur att va har varandra <3

2010-01-15 @ 15:39:49
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

man får lov att bli arg !!=)

2010-01-15 @ 16:03:41
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: AstaMarie

Jag blir alltid arg. Haha =)



Ha det bäst :)

2010-01-15 @ 16:32:50
URL: http://astamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0