Lyckostunder


Jag glömde säga det i förra inlägget.
I lördags när jag jobbade kom Karin och Sara och hälsade på.
Vad glad jag blev och när vi kramades alla tre fylldes jag med lycka.
Ni är så fina.

Och idag kom lyckan från en mysig frukost med Mickan.
Medan de flesta andra är på kryssningen har vi tagit det lugnt och ätit nybakta scones och en stor frukost.
Vi kollade även på OC.
Det är såna här ögonblick jag älskar.
Mysiga stunder med dom man tycker om.

På tal om att tycka om.
Snart kommer Felix hit och vi ska tråkigt nog plugga matte.
Men oavsett så är jag glad att vi hinner träffas.
Det behöver vi verkligen.
I helgen ska vi åka till mitt land bara han och jag och ta det lugnt ihop.
Om det går innan nationella.
Men på fredag blir det mys i alla fall.

Ikväll är det korpeninnebandy igen och jag taggar trots att jag är förkyld.
Igårkväll jobbade jag på Ica och hela natten drömde jag om det.
En arbetsskada redan?


My happiness depends on you




Kommentarer
Postat av: Hilding

Bara det är positiva drömmar så. Jag har haft mardrömmar om att fronta en gång när jag hade jobbat 7 dagar på raken, då blev jag orolig...

2010-02-09 @ 17:13:10
Postat av: k

Den kramen gjorde mig med glad. Sara trodde förresten att det kanske skulle funka med att gå ut den där lördagen ändå. tycker om dig.

2010-02-09 @ 18:12:07
Postat av: m

H, det var nog inte en mardröm men inte särskilt positiv heller - orolig sömn och allt som jag inte kunde än hände liksom. Men jag hoppas den inbillade blip-ljudet i huvudet går över också.



K jag tycker om dig! Otroligt mycket! Jag skriver in lördagen eventuellt i min kalender.

Jag hoppas vi ses snart, efter denna mardröms-fysik-vecka.

2010-02-09 @ 22:53:21
Postat av: mickan

Åh, det var en så bra stund. Mycket bättre än att vakna upp bakis på en kryssning! Längtar till nästa gång :)

2010-02-10 @ 08:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0