I'm far too tired to fall asleep.


Igår var nog den värsta dagen på länge.
Jag mådde dåligt psykiskt och fysiskt.
När jag vaknade imorse hade mitt hjärta nästan läkt ihop men min kropp mådde sämre.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen.
Denna sista lediga torsdag på länge har jag:
Varit på bilden
Tagit ett bad
Bakat muffins
Pluggat

Nu ska jag kolla på projekt runway på tv3play med ben och jerry.



Mitt hjärta gjorde ont men jag älskar dig.
Jag vill stanna i din famn för alltid.
Jag vill att vi ska vara ärliga.
Jag är kär.





Kommentarer
Postat av: Helmut

Jag visste väl att fler än jag hörde "Fireflies" efter Romeos spelning...



Otroligt god glass föresten :)

2010-02-04 @ 21:23:01
URL: http://mvgforlife.blogg.se/
Postat av: m

Favorit-glassen just nu.

Och fire flies är så bra. Jag älskar texten, den är så rätt.

2010-02-04 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0