Alla hjärtan





Idag är det alla hjärtans och det ska inte få obemärkt förbi trots att jag jobbar och att det är fysik b.
Min underbara pojkvän kommer över vid tolv för en mysig lunch.
Vi tänkte göra hjärtformade amerikanska pannkakor och kanske lite ägg och bacon.

Helgen har trots fysikångest varit rätt så skön.
I fredags tog jag och felix bilen till landet där vi tände en brasa och hade hur mysigt som helst.
Bara han och jag och lugnet utanför stockholm.
Jag behövde verkligen komma bort.
Vi lagade en god middag: brie-avokado-sallad med kyckling.
Sen avslutade vi med kakor och Ben & Jerrys Cookie Dough.

Jag orkar inte sätta mig med fysikböckerna nu.
Jag vet inte ens vad jag borde plugga.
Allt jag vet är att jag borde.
Men det får väl bli lite sammanfattningar eller något.
Det är så himla mycket bara..

Det ska bli så himla skönt när det är över!
Då vill jag träffa vänner.
Dessa två veckor har varit hemska.
Fysik varje dag..


Love forever, love is free.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0