24 februari



Idag är det den 24 februari och det är den bästa dagen i mitt liv.
Det var då för tre år som sen jag blev ihop med min underbara pojkvän.


Jag älskar honom så mycket och han gör mig lycklig.
Tre år.
Jag är så glad att det är vi.
Tänk vad mycket vi har hunnit med dessa år.
Han är min bästa vän, han känner mig bättre än vad jag själv gör.

Dagen firar vi med drink efter skolan på Gondolen och middag på Vapiano Stureplan.
Jag har längtat så mycket efter den här dagen.
En kväll för bara mig och Felix utan plugg och andra krav.
Jag är så lycklig!
Sann kärleksglädje.




Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina ni! Puss!

2010-02-24 @ 16:53:16
Postat av: Hilding

Hurra! Hurra! Hurra!

2010-02-24 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0