Trots all kärleksbrist och trasighet och fransar


Alltså jag är ju sämst på att blogga...
Förlåt.
Dagarna har bestått av sömn och julklappsinköp och träffa vänner.
På kvällarna har jag jobbat på ica och teatern.
Jag har sagt upp mig från vikariejobbet nu.
Det gav inte tillräckligt mycket positivt.
Mest bara ångest.
Trots att jag har haft en del fina stunder som vikarie.

I helgen var det julfest på Ica.
I någon lokal vid Globen med flera andra icabutiker.
Det var rätt stelt och inte så god mat.
Men dryck ingick så efter ett tag var det inte lika stelt i alla fall.
När alla pinsamma vuxna ramlade omkring på dansgolvet drog vi några stycken in till stan.
Det blev bara jag och Otto som gick vidare.
Först någon bar men några från ett annat ica och sen en klubb vid kungsträdgården.
Vi partade hårt kan jag lova, det var jäkligt kul.
Men dagen efter ångrade jag verkligen den där sista tequilan.
Mamma bjöd på cola light och jag låg i sängen tills tre.
Jag var tvungen att klä på mig för en släktmiddag.

Imorgon bär det av till Barcelona med Mickan!
05.05 går Arlanda express.
Jag måste alltså gå upp innan klockan fyra.
Vi kan sova lite på planet, va?
Det kommer bli så kul att träffa Moa igen!
Och att liksom hänga i Barca.
Torsdag till måndag.

Sen på måndag så återförenas jag med min pojke igen.
Och hjälp vad vi har saknat varandra.
Det kommer bli underbart.
Och dagen efter det ska jag få träffa mina flickor igen.
Vi alla kommer vara samlade, åh det gör mig så glad.
Sen blir det ännu mera julmys.
Från och med imorgon kommer allt vara så bra.

Idag måste jag hinna med att packa för att flytta över till pappa, packa till barcelona, köpa dom sista julklapparna, jobba (tog fel på dag och trodde jag skulle jobba igår - pinsamt), duscha.



Här en en till bild på när jag var liten.



Säg mig att vi har någon överraskning kvar.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, ta nattbuss 198 till centralen (den som kommer fram kl 04.01) så slipper jag åka själv :D

2010-12-15 @ 15:54:35
Postat av: Madde

Haha fredrik!

Det är lite för tidigt för oss, vi ska vara där vid fem. Börjar du jobba så tidigt alltså??

2010-12-15 @ 19:57:11
Postat av: Fredrik

Ja, jag börjar arbeta alldeles för tidigt. Fast det löste sig bra igår. Ute och klubbade med några kompisar, så jag gick direkt från Spy Bar, via en sväng in på donken, till mitt jobb. Inte så jättesmart. Men men :D Ha det kul i Barcelona å hälsa Moatoa!

2010-12-16 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0