Skinny love



Barcelona var awesome!
Det var Madde-Moa-Mickan igen liksom!
Jag och Mickan turistade lite när Moa jobbade.
Och fikade på Starbucks - i fem timmar.
Det var så fint.
Vi var ute och partade.
Vi hade så jäkla roligt och vi ägde stället.
Vi hann liksom mysa, prata, skratta och dansa.
Perfekt.

I måndags kom vi hem och då träffade jag äntligen min Felix igen.
Vi köpte glass, chips och godis och laddade upp för en riktigt myskväll.
Åh vad jag har längtat!
Vi sov länge och bara myste.
Sen försökte vi göra nytta och köpa lite julklappar.

På kvällen blev det äntligen dags att träffa alla mina flickor igen.
Sara, Karin, Molly, Hanna och Jessica.
Alla samlade igen.
Det var underbart och vi catchade up och satt och pratade till sent på natten.
Och såklart med massa julgodis.

Och igårkväll var det lite mys här hemma hos mig.
Jag har så fina vänner.
Vi drack glögg och åt julgodis och kollade på Love Actually.
Mickan, Moa, Calle, Felix, Adam, Oskar, Erik och Elin.
Det tråkiga är bara att det blir så tomt när alla går.
Särskilt när alla går på samma gång.

Och idag ska jag till mamma och mysa med henne.
Men jag hoppas att jag hinner träffa Ebba innan.




Moa, du är så bra!



Come on skinny love, just last the year



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! du är rätt bra du med! besitos!

2010-12-26 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0