Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut






Jag börjar med en bild på en partyoutfit från förr-förra veckan.

Det här får bli ett litet catch up inlägg.
Vad har jag då gjort?

Jag har varit på Nu två gånger
Jag har varit på Café Opera
Jag pratade och kramade Emelie från Paradise
Jag har dansat som aldrig förr
Jag har flugit bakis, två gånger
Jag har beställt min första öl
Jag behövde inte betala för den (dice night!)
Jag har hängt i London
Jag har varit på arbetsintervju
Jag fick inte jobbet
Jag fick förlängt kontrakt på Ica
Jag har varit ful och handlat av Viktor Wejner igen och denna gången med feber
Jag har varit på gayklubb
Jag har träffat min pojkvän för en natt
Jag är förkyld
Jag har myst hemma hos Calle
Jag längtar till Barcelona med Mickan för att återse Moa!
Jag ska alldeles precis nu öppna ett brev från Kenjoe

Så jag skriver mer en annan dag.



Det var underbart i London.
Tyvärr tog jag knappt några bilder eftersom min kamera är sönder.
Jag har bara mobilkameran som ni kanske har märkt.
Men vi hängde mest på caféer hela dagarna och puben på kvällarna.
Jag hade gärna stannat!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, direkt efter att jag hade skrivit detta dök VW upp på "People you may know"

2010-12-01 @ 21:19:25
Postat av: mickan

haha det är ju bara för kul!

Och du är snygg!

2010-12-03 @ 17:56:07
Postat av: M

Du kan vara snygg :D

2010-12-04 @ 23:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0