Ritorno



Måndag
Just nu sitter jag på Ritorno och dricker kaffe.
Jag har just uppdaterat mitt CV med slutbetygen, ny bild och personligt brev.
Imorgon ska det sökas jobb.
Min ica-anställning är lite oviss eftersom vi ska få nya chefer.
Dessutom har jag fått alldeles för få pass för att det ska gå runt.
Jag kan tänka mig att jobba måndag till fredag så att jag har något att göra liksom.
Jag skulle vilja jobba på NK.


Nu har jag och Felix ett långdistansförhållande.
Vem hade kunnat tro det liksom.
Han är i Lund.
Jag är kvar här.
Det gör så ont i hjärtat att vara ifrån den man älskar.
Vi ser varandra på skype men det är ändå inte samma sak.
Det är jobbigt att se men inte röra.
Vi är ju ett så himla bra par.
Jag hoppas på oss.




M + F


Nu ska jag nog titta på ett avsnitt The Hills.
Jag kollar på sista säsongen just nu och hjälp vad Spencer har blivit galen.
Sen ska jag träffa Molly och Kenjoe.
Avskedsfika.
Imorgon ska jag ta avsked av min kusin som ska till USA ett år.
På fredag ska Karin och Sara bjuda på avskedsmiddag.
Everyone is leaving. I'm still with you.


Molly: Visst är det ganska deppigt?
Madde: Vilket?
Molly: Allt..
Madde: Jaa verkligen.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag tycker också att det är alldeles för mycket avskedsfester och avskedsmiddagar. Inte okej :(

2010-08-23 @ 15:29:20
Postat av: Anonym

Jag hoppas också på er!

2010-08-24 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0